۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85452039
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی هواشناسی بوشهر برای بارش خفیف باران

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85452039
پیش‌بینی هواشناسی بوشهر برای بارش خفیف باران

بوشهر- ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:  با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی ساعاتی از بعد از ظهر در نواحی شمالی استان و در ارتفاعات، با افزایش پوشش ابر و احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

" زهرا راستگو " روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین با افزایش سرعت وزش باد جنوبی از بعد از ظهر، سواحل و فراساحل استان، به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی متلاطم خواهد بود.

وی افزود: تا پایان هفته نیز در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی وجود دارد.

راستگو با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در ۲۴ ساعت آینده تصریح کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات و مناطق شمالی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران و در در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی ، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا ۱۲ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

راستکو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۵۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۳۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha