۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85452722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه چیز درباره مهاجرت به استرالیا؛ از اسکیلد ورکر تا اقامت دائم

کشوری پهناور با طبیعتی بکر و شگفت‌انگیز و فرصت‌های عالی تحصیلی، شغلی و رفاهی برای زندگی! سرزمین استرالیا با چنین ویژگی‌های بی‌نظیری، پذیرای مهاجرانی از سراسر جهان است تا بتوانند در کشوری قدرتمند و آرام، به زندگی خود ادامه بدهند. در حقیقت مهاجرت به استرالیا، رویای دوردست بسیاری از افراد به حساب می‌آید که امروزه به آرزویی قابل‌دسترس تبدیل شده است.

کشوری پهناور با طبیعتی بکر و شگفت‌انگیز و فرصت‌های عالی تحصیلی، شغلی و رفاهی برای زندگی! سرزمین استرالیا با چنین ویژگی‌های بی‌نظیری، پذیرای مهاجرانی از سراسر جهان است تا بتوانند در کشوری قدرتمند و آرام، به زندگی خود ادامه بدهند. در حقیقت مهاجرت به استرالیا، رویای دوردست بسیاری از افراد به حساب می‌آید که امروزه به آرزویی قابل‌دسترس تبدیل شده است؛ اما چطور می‌توان به این کشور پهناور مهاجرت کرد و اصلاً چرا باید آن را به‌عنوان مقصدی مطمئن برای زندگی انتخاب کنید؟ با مجموعه متخصص پرشین مایگرنت به نشانی اینترنتی (persianmigrant.com) همراه شوید تا همه سوالات خود درباره مهاجرت به استرالیا را دریافت کنید.

مزایای مهاجرت به استرالیا

استرالیا به‌خاطر اقلیم ویژه و محبوبیت عجیب خود در جهان، مزایای هیجان‌انگیز و ترغیب‌کننده‌ای را به خود اختصاص داده است. در ادامه با ویژگی‌هایی که مهاجرین را به زندگی در این سرزمین جادویی تشویق می‌کند، آشنا می‌شوید:

اقتصاد قوی و پویا

این کشور یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را برای خود خلق کرده است. به‌طوری که نرخ بیکاری در آن به‌طرز چشمگیری پایین آمده است و فرصت‌های شغلی فراوانی برای مهاجرین با مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف، فراهم شده است.

کیفیت بالای زندگی

این سرزمین سبز و رویایی، از نظر شاخص‌های توسعه انسانی مانند امید به زندگی، سطح سواد، بهداشت و درمان و رفاه اجتماعی نیز در رتبه‌های بالای جهانی قرار دارد؛ یعنی مهاجرت به استرالیا شما را در کشوری با سیستم آموزشی، بهداشتی و رفاهی قوی و باکیفیت قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی

زندگی در کشوری با سیستم آموزشی برتر با فرصت‌های تحصیلی بی‌نظیر و امکانات تفریحی و ورزشی متنوع، خواسته تمامی افراد در سراسر دنیاست. برای همین است که اقامت استرالیا و حتی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اقدامات به حساب می‌آید.

انواع راه‌های مهاجرت به استرالیا

برای انجام این مهاجرت، راه‌های متنوعی پیش پای شما قرار دارد که بر اساس نیازها و شرایط خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بهترین روش مهاجرتی و دریافت انواع ویزای استرالیا می‌تواند برای افراد مختلف، متفاوت است. به‌همین‌دلیل در ادامه شما را با تمامی روش‌های اصولی و قانونی مهاجرت به این جغرافیای پرطرفدار، آشنا خواهیم کرد تا متناسب با وضعیت خود دست به انتخاب آن بزنید:

مهاجرت کاری

یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزای کاری است. جالب اینجاست که برنامه‌های این نوع مهاجرت، بر اساس سیستم امتیازبندی عمل می‌کند. متقاضیان با کسب امتیاز لازم، می‌توانند برای دریافت ویزای کار این کشور اقدام کنند. یکی از برنامه‌های مهاجرت کاری به استرالیا، اسکیلد ورکر (Skilled Worker) که به نیروی کار ماهر و متخصص در مشاغل موردنیاز این کشور اجازه می‌دهد تا برای ویزای کار و اقامت دائم، اقدام کنند. اسکیلدورکر استرالیا بر اساس جدول امتیاز (point based) عمل می‌کند و شما برای ورود به این پروسه، نیاز به اخذ حداقل ۶۵ امتیاز دارید. این امتیازات با شرایط سنی، میزان تسلط به زبان، سابقه کار، میزان تخصص و... محاسبه می‌شوند و پس از دریافت امتیاز، با دیگر متقاضیان اسکیل ورکر استرالیا، ‌وارد رقابت برای دریافت شغل موردنظر می‌شوید.

مهاجرت تحصیلی

از آنجایی که سیستم آموزشی استرالیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دانشگاه‌های این منطقه در لیست رتبه‌های برتر جهانی قرار دارند، این کشور به مقصدی جذاب برای مهاجران تحصیلی تبدیل شده است. همچنین تنوع رشته‌های تحصیلی، ارزش و اعتبار دانشگاه‌ها، کیفیت بالای آموزش اساتید، فرصت‌های تحقیقاتی، امکان اخذ اقامت، کار حین تحصیل و... باعث شده است که این روش، به‌عنوان روشی پرهوادار بین مهاجرین معروف شود. با ارسال مدارک لازم و دریافت ویزای تحصیلی، می‌توانید به خاک استرالیا قدم بگذارید.

مهاجرت از طریق ویزای خانوادگی

این روش مهاجرتی به شما اجازه می‌دهد تا به‌عنوان همسر، فرزند، والدین یا یکی از اعضای نزدیک خانواده یک شهروند یا مقیم دائم استرالیا، به این کشور مهاجرت کنید. هر کدام از این ویزاهای خانوادگی، ساب‌کلاس‌های متفاوتی دارند که می‌توانید با توجه به شرایط و مدارک هر کدام، برای دریافت آن اقدام کنید.

مهاجرت با ویزای توریستی

اخذ ویزای توریستی این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که برای گردشگری، دیدار با اقوام و آشنایان، شرکت در رویدادهای موردعلاقه فرهنگی، تجاری یا ورزشی و حتی برای معالجات پزشکی به‌مدت ۳ تا ۱۲ ماه به این کشور دوست‌داشتنی سفر کنند. این نوع از ویزا نیز در ساب‌کلاس‌های مختلفی ارائه شده است که برای سفرهای کوتاه‌مدت و بلندمدت، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

مهاجرت با ویزای تلنت

ویزای تلنت که به‌عنوان ویزای گلوبال تلنت نیز معرفی می‌شود، به افراد مستعد با مهارت‌هایی در سطح جهانی اختصاص داده می‌شود تا برای اقامت استرالیا قدم بردارند. این افراد نخبه که می‌توانند در زمینه‌های مختلف هنری، ورزشی، علمی و... به‌عنوان استعداد درخشان شناخته شوند، باید توسط یک فرد یا سازمان معتبر به استرالیا معرفی شوند تا اقامت این کشور را از طریق ویزای تلنت به دست بیاورند.

سخن پایانی

اگر قصد سفر طولانی‌مدت و یا زندگی در جغرافیایی پهناور، امن، مجهز و زیبا را دارید، می‌توانید روش‌های مهاجرت به استرالیا را بررسی کنید، یکی از مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید و در کنار مشاورین باسابقه و متخصص پرشین مایگرنت، در کمترین زمان به این مقصد رویایی، قدم بگذارید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha