فرماندار ورامین: طرح حکمرانی محله محوری بانگاه حضور و نقش‌آفرینی مردم طراحی شده‌است

ورامین - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات، طرح حکمرانی محله محوری با نگاه حل مسائل و مشکلات محلات ورامین با حضور و نقش‌آفرینی خود مردم طراحی شده‌است.

به گزارش ایرنا، بررسی میدانی اجرای طرح حکمرانی محله محوری در ورامین با حضور فرماندار در جمع معتمدان شهرک فجر به همراه دبیر طرح حکمرانی محله محوری و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و دیگر اعضا در مسجد امام رضا محله شهرک فجر ورامین برگزار شد.

مجید درویشی افزود: در این طرح مردم همه کاره اند و مسئولان پا به پای مردم برای حل مشکلات یاری می دهند.

معاون استاندار تهران با اشاره به نقش مساجد در این طرح خاطرنشان کرد: مرکزیت این طرح در محلات هدف در شهرستان ورامین مساجد است و باید مسجد همانند سال های اول انقلاب به عنوان یک مرکز برای رفع همه نیاز های فرهنگی اجتماعی محلات شناخته شود و در این مسیر حضور مردم و همراهی با امام جماعت بسیار مهم است.

درویشی یادآور شد: شهرک فجر یکی از هفت محله هدف برگزاری طرح حکمرانی محله محوری در شهرستان ورامین است که از ابتدای اجرای این طرح در این محل تاکنون اقدامات موثری و خوبی در جهت مشارکت مردم برای حل مشکلات توسط خود آنها صورت پذیرفته است و این حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha