سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

سمنان - ایرنا - سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین درخواست‌های مردمی ثبت شده در میزهای خدمت طی سفر آیت الله رئیسی به این استان به ترتیب مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

محمدامین جاویدپور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

به گزارش ایرنا، ۳۰ دستگاه اجرایی با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در سمنان برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی از بیست و نهم تا سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ میز خدمت برپا کرده‌ بودند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۹ هزار نامه مردمی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان جمع‌آوری شد که کاربران در حال پردازش نامه‌ها هستند و در صورت نبود مشکل تا پایان این هفته فرایند پردازش تکمیل و به دستگاه‌های مرتبط به منظور رسیدگی و پاسخگویی لازم ارسال می‌شود.

ثبت ۱۲۸ هزار درخواست مردم سمنان از دولت سیزدهم

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان با اشاره به پردازش بیش از ۵۰ درصد نامه‌های مردمی، گفت: بیشترین درخواست‌های مردمی تا این جای کار در زمینه تخصیص تسهیلات بوده است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

حدود ۱۲۸ هزار درخواست مردمی از طریق چهار راه ارتباطی در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات دولت به این استان ثبت شد. سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای دولت سیزدهم در قالب سفری ۲ روزه در روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم فروردین در دیار دارالمرحمه سمنان حضور یافتند و با توجه ویژه به مسایل و مشکلات اساسی این استان، راه سرعت‌گرفتن توسعه را در سمنان هموار کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha