۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85454033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان اهدا شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85454033
هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان اهدا شد

دزفول - ایرنا - هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان طی آیینی با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اندیمشک اهدا شد.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری خوزستان در این آیین در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک، گسترش عدالت در سراسر کشور را رویکرد قوه قضاییه دانست و گفت: صدور سند مالکیت روستایی یکی از مسایل معطل مانده طی چند دهه گذشته است که با همت ایجاد شده در حال تحقق است.

علی دهقانی افزود: تثبیت مالکیت مالکان و بهره گیری از مزایای ملک از جمله دستاوردهای مهم صدور سند ثبتی برای اهالی این مناطق است که این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شد.

وی تلاش جمعی همه مسوولان شهرستان و استان برای گره گشایی از مسایل ثبتی خوزستان را مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: موانع درون استانی و درون شهرستانی برای صدور اسناد به متصرفان قانونی با کار مشترک، برنامه ریزی و همکاری منظم برطرف شد که این همکاری همچنان باید میان دستگاه‌ها ادامه داشته باشد.

هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان اهدا شد

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

فرماندار اندیمشک نیز در این آیین با اشاره به اهدای ۳۶۰ سند مالکیت به مردم شهرک بنوار ناظر این شهرستان گفت: صدور سند ثبتی از جمله آرزوهای دیرینه اهالی این شهرک سرانجام پس از ۴۵ سال با تلاش جمعی همه مسوولان محقق شد.

یوسف زمانی اصل بیان کرد: صدور اسناد مالکیت در اندیمشک با تلاش جمعی مسوولان این شهرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی اسناد مالکیت ثبتی را یکی از دغدغه‌های مهم مردم دانست و ادامه داد: خوشبختانه امروز گام بلندی برای تحقق این مطالبه و رفع دغدغه مردمی به همت همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفری ۲ روزه به منظور برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص اسناد مالکیتی و بازدید از برخی شهرهای استان روز گذشته وارد استان شد.

اسناد مالکیت تعدادی از اهالی روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از هفت هزار و ۵۶۰ سند روستایی خوزستان در این آیین اهدا شد.

روند اهدای ۳۶۰ سند مالکیت ثبتی شهرک بنوار ناظر اندیمشک و ۳۸۰سند روستای دونه امیدیه که از امروز آغاز شد تا پایان شهریورماه امسال تکمیل می شود.

بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی کشور حدنگاری شده ‌و در حوزه کشاورزی، این مهم به مرز ۴۳ درصد در کل کشور رسیده است.

حدنگاری کشاورزی در ۴۰ شهرستان مهم به اتمام رسیده که تحقق این سیاست با همکاری جهاد کشاورزی و امور اراضی کشاورزی شکل گرفته است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha