۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85454079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعیین ۱۸۸ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر از تعیین ۱۸۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان روز ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه مشترک اعضای هیات اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: همانگونه که از سوی رئیس ستاد انتخابات استان تهران اعلام شد، دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب با توجه به تغییر نحوه برگزاری انتخابات از روش مرسوم و سنتی به الکترونیکی، خاطرنشان کرد: مردم اسلامشهر نیز در زمان حضور در شعب اخذ رای می بایست کد نامزدهای مورد نظرشان را همراه داشته باشند تا روند رای گیری با کندی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تکمیل و ثبت اسامی نفرات عضو شعب اخذ رای در حال انجام است، افزود: در این زمینه نیز تاکید شد تا افرادی توانمند و باتجربه که در دور نخست عملکرد موفق تری داشتند انتخاب شوند تا انتخابات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

فرماندار اسلامشهر همچنین به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات دور دوم و انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس اشاره کرد و ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد از روی آگاهی و شناخت به تداوم روند رو به پیشرفت اسلامشهر در بخش های مختلف کمک شایانی خواهد داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

تکلیف ۱۴ کرسی از مجموع ۳۰ کرسی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مشخص و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم کشیده شد که ۳۲ نفر برای تعیین ۱۶ کرسی باقیمانده در دور دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha