۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85454201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت محله زنجان میزبان جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی است

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در هفت منطقه کم برخوردار استان آغاز شد.

لیدا بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده ها با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی اضافه کرد: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

این مسوول ورزشی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها جشنواره نشاط اجتماعی طی پایان هفته جاری در شهر ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می شود.

بهرامی خاطر نشان کرد: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می تواند در برگزاری بهتر رویدادهای مشابه در طول سال کمک کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha