۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85454362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطب در نوبت اول آزمون سراسری خوزستان
عکس تزیینی است

اهواز - ایرنا - دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از رقابت ۷۱ هزار و ۶۴۹ داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر رحیم پیغان روز سه شنبه در این خصوص بیان کرد: این آزمون صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۷ حوزه استان خوزستان برگزار می‌شود.
وی افزود: داوطلبان شرکت در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه‌های «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی»، «هنر»، «زبان خارجه» و «علوم تجربی» به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که از مجموع ۷۱ هزار و ۶۴۹ نفر ۴۶ هزار و ۷۴۳ نفر دختر و ۲۴ هزار و ۹۰۶ نفر پسر هستند.
وی افزود: در این دوره، آزمون گروه‌های «علوم انسانی» با حضور ۲۷ هزار و ۴۲۵ داوطلب و «علوم ریاضی و فنی» با حضور پنج هزار و ۸۹۷ داوطلب صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه‌های «هنر» با حضور یک هزار و ۹۶۷ داوطلب و «زبان خارجه» با حضور چهار هزار و ۷۲ داوطلب عصر روز پنج‌شنبه و آزمون گروه «علوم تجربی» با حضور ۳۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب صبح روز جمعه برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: همچنین این دانشگاه در آزمون سراسری امسال میزبان ۱۰ هزار و ۱۲۲ داوطلب است که از این تعداد پنج‌هزار و ۶۶۸ نفر دختر و چهار هزار و ۴۵۴ نفر پسر هستند.
پیغان، تصریح کرد: دانشکده‌های «علوم»، «کشاورزی»، «مهندسی»، «اقتصاد و علوم اجتماعی»، «ادبیات و علوم انسانی»، «علوم تربیتی و روان‌شناسی» و «الهیات و معارف اسلامی» میزبان این داوطلبان خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha