۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85454654
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

فیلم/استاندار تهران : کمربندی شهرستان پاکدشت آماده بهره برداری است

پاکدشت - ایرنا - استاندار تهران در سفر به شهرستان پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : کمربندی شهرستان پاکدشت پس از سالیان سال چشم انتظاری مردم به زمان بهره برداری نزدیک شده و مسیر ۸.۸ کیلومتری این کمربندی بزودی با رفع معایب جزیی در اختیار و استفاده مردم شریف منطقه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، اجرای مصوبه سفر رئیس جمهور با موضوع تبدیل پاکدشت به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه، پیگیری تعیین تکلیف تعاونی‌های امیرالمومنین (ع)، کوثر فرهنگیان و فاز سه شهرداری، تکمیل فاز ۲ بیمارستان زعیم، ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای پاکدشت، فاز اول کمربندی جنوبی شهرستان، پروژه مترو، خط انتقال پساب تصفیه شده جهت امور کشاورزی و دیگر موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا فخاری استاندار تهران روز سه شنبه به منظور پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به پاکدشت، به این شهرستان سفر کرد، وی در این سفر استاندار تهران از روند اجرایی کمربندی شهرستان و فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان زعیم در شریف آباد بازدید کردند.

با احساس مسئولیت حلاوت خدمت را در جامعه اشاعه دهیم

استاندار تهران در جلسه شورای اداری پاکدشت با اشاره به اهمیت پیگیری مشکلات مردم در کوتاهترین زمان، گفت: با احساس مسئولیت و پیگیری پروژه ها نیمه تمام مردم حلاوت خدمت را در جامعه اشاعه دهیم.

فخاری در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به پیگیری پروژه کمربندی و اهمیت پیگیری آن بیان کرد: پروژه کمربندی با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی ان قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

وی در ادامه افزود: طرح های کمربندی ، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع مرتفع شود تا ضمن افزایش رضایتمندی مردم شیرینی حلاوت و خدمت در جامعه اشاعه پیدا کند.

فخاری در ادامه تصریح کرد: در راستای ارتقای و افزایش ایمنی جاده های روستایی و شهری در شهرستان پاکدشت باید با دقت عمل شود آنجایی که به عهده شهرداری و زمانی که به عهده راهداری است سریعا پیگیری شود تا شاهد کاهش چشمگیر تصادفات باشیم.

وی در پایان یادآور شد: در پیگیری پروژه ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

شهرستان پاکدشت با ۴۵۰ هزار نفر جمیعت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha