۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۲
کد خبر: 85454690
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار جدید لرستان گفت: وحدت و همدلی نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی و بروز قابلیت ها می‌شود که این روند در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و رشد و توسعه استان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.

وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.

وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.

شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

قدرانی استاندار پیشین لرستان از مدیران دستگاههای اجرایی

استاندار سابق لرستان نیز در این آیین با اشاره به به ۳۰ ماه خدمت مردم در استان، گفت:  دولت سیزدهم با عنایت ویژه رهبری، صادقانه و شبانه روز مشغول خدمت به مردم است.

فرهاد زیویار افزود: در آغاز فعالیت دولت سیزدهم، چالش های متعددی وجود داشت که با اقدامات کارشناسانه، بسیاری از موانع رفع و مسیر برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم هموار شده است.

وی افزود: در ابتدای ورود به لرستان(آ؛از بکار دولت سیزدهم) خزانه خالی بود و اعتبارات نقدی این استان به ۲۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسید اما با اقدامات مناسب و فروش نفت، وضعیت در شرایط فعلی بهبود یافته است.

اوبا بیان اینکه روند اجرای مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان مطلوب است ، افزود: پروژه راه‌آهن که با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۶ تعطیل شده بود، امروز با ۵۱ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی گفت: وضعیت اشتغال در لرستان مناسب نیست و بیکاری جوانان را رنج می‌دهد اما اقدامات بسیاری انجام شده همچنین بسیاری دیگر هم مغفول مانده است.

او ادامه داد: سال گذشته ۳۱ هزار شغل در لرستان ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است و در بسیاری از رتبه های مختلف این استان جایگاه خوبی دارد.

دوم اردیبهشت جاری «ابوطالب شفقت» به عنوان استاندار لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفت و به عنوان هجدهمین نماینده عالی دولت در استان منصوب شد، پیش از این «فرهاد زیویار» از مهرماه ۱۴۰۰ مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان را برعهده داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha