۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85454691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هتل های ۳ ستاره تفلیس + قیمت

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85454691
هتل های ۳ ستاره تفلیس + قیمت

تفلیس به‌عنوان پایتخت کشور گرجستان شناخته می‌شود. شهری پر از جاذبه‌های توریستی مختلف و معماری مدرن و سنتی خود، تاریخی غنی دارد. در این شهر از کشور گرجستان می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند قلعه ناریکالا، کارتلیس ددا، کلیسای متخی، پل صلح، خانه‌های مسکونی قدیمی و بسیاری موارد دیگر دیدن کنید.

رزرو همچنین برای اقامت در این شهر زیبا و جالب، اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلفی وجود دارند. اما درصورتی‌که به دنبال رزرو هتل تفلیس با کمترین قیمت باشید، بهتر است به سراغ هتل های ۳ ستاره در این شهر بروید. در این صورت می‌توانید امکانات مناسب را همراه با قیمت مقرون به‌صرفه در اختیار داشته باشید. در ادامه قصد دارم چند نمونه از هتل‌های ۳ ستاره این شهر را معرفی کنم. همچنین امکانات هرکدام از این هتل‌ها نیز بررسی می‌شود.

هتل دورز میدان تفلیس

یکی از هتل‌های ۳ ستاره با کیفیت مناسب در تفلیس، Doors Meidan Design Hotel است که در قلب تاریخی این شهر بنا شده است. در این هتل می‌توانید از امکانات و خدمات مختلفی مانند Wi-Fi، شاتل فرودگاهی، انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. علاوه بر آن ویژگی خوب در این هتل، نزدیک بودن هتل به میدان آزادی شهر تفلیس است. بنابراین تنها با طی کردن مسافتی حدود ۱۱ دقیقه پیاده می‌توانید خودتان را به این میدان برسانید و از سایر جاذبه‌های توریستی این شهر دیدن کنید. علاوه بر آن قیمت اجاره و رزرو هتل تفلیس در این هتل ۳ ستاره حدود ۶۵ لاری است که قیمت مناسبی محسوب می‌شود.

هتل های 3 ستاره تفلیس + قیمت

توجه داشته باشید که لاری واحد پول کشور گرجستان است و هر دلار حدود ۲.۷ لاری ارزش دارد. البته این قیمت هم بر اساس نوسانات روز تغییر می‌کند. اما به‌صورت کلی هر دلار چیزی حدود ۳ لاری ارزش دارد. با دانستن این تناسب می‌توانید قیمت تقریبی رزرو هتل تفلیس را پیدا کنید.

هتل ایبیس استایل

برای اقامت در تفلیس و گردش در این شهر تاریخی و زیبا می‌توانید هتل استایل را انتخاب کنید که در فاصله ۳ دقیقه پیاده‌روی از میدان آزادی قرار دارد. همچنین فاصله آن از ایستگاه مترو میدان آزادی چیزی حدود ۵ دقیقه است. علاوه بر آن با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به پل صلح یکی از جاذبه‌های این شهر برسانید. اگر قصد دارید به قلعه باستانی ناریکلا برسید که یکی از جاذبه‌های قرن چهارم در این شهر است، فقط با یک کیلومتر پیاده‌روی می‌توانید به این قلعه بروید.

این هتل رستورانی زیبا با غذاهای آسیایی و منظره جذاب دارد می‌توانید در این رستوران صبحانه رایگان میل کنید. همچنین لابی این هتل با دکوری پیشرفته تزئین شده و سالن مدرن، کتابخانه، زمین بازی برای کودکان و کامپیوتر برای میهمانان فراهم شده است. درنهایت اینکه برای اقامت در این هتل باید شبی ۲۵۰ لاری بپردازید.

هتل شاردن ویلا تفلیس

یکی دیگر از انواع هتل ۳ ستاره در تفلیس گرجستان که امکانات خوبی در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد، هتل شادرن ویلا است. این هتل هم در مرکز شهر قرار گرفته و امکانات و خدماتی مانند تلویزیون ماهواره‌ای و وای فای و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل هم تا خیابان روستاولی فقط ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد و همچنین از ایستگاه مرکزی قطار حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین با کمی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را مراکز توریستی در این شهر برسانید. علاوه بر آن هتل شادرن ویلا خدمات شاتل به فرودگاه بین‌المللی تفلیس و از آن با هزینه بیشتر و اضافی در دسترس شما قرار می‌گیرد. به‌طور متوسط قیمت رزرو این هتل در تفلیس شبی ۱۹۴ لاری است.

هتل های 3 ستاره تفلیس + قیمت

هتل کوپالا تفلیس

یکی دیگر از هتل‌هایی که می‌توانید با قیمت مناسب در آن‌ها ساکن شوید و امکانات مناسب هتل ۳ ستاره دارند، Kopala Hotel Tbilisi است. این هتل از رستورانی زیبا همراه با تراسی در پشت‌بام خود برخوردار است و به همین دلیل با صرف وعده غذایی در این رستوران و تراس زیبا می‌توانید منظره‌ای زیبا از شهر تفلیس را هم مشاهده کنید.

اتاق‌های این هتل به شکل مدرنی ساخته شدند و در آن امکاناتی مانند وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می‌شود. علاوه بر آن فاصله این هتل از حمام‌های سنتی تفلیس فقط حدود ۵ دقیقه پیاده است. نکته مهم دیگر این است که این هتل ازنظر موقعیت مکانی در جای خوبی قرار ندارد، اما قیمت اجاره اتاق در آن بسیار مناسب و اقتصادی است. بنابراین شما هم می‌توانید با قیمت شبی حدود ۵۵ لاری در واحدهای اقامتی این هتل ساکن شوید.

هتل مارلین

این هتل ۳ ستاره تفلیس فقط حدود ۱۰۰ متر از میدان آزادی فاصله دارد و مجهز به امکاناتی مدرنی مانند تخت‌های آلرژیک است. علاوه بر آن رستوران آن در طبقه چهارم این هتل ساخته شده است تا میهمانان وعده‌های غذایی را در این رستوران میل کنند. هتل مارلین خدمات ۲۴ ساعته پاسخگویی به مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین رزرو و نگه‌داری بار مسافران (luggage storage) در این هتل انجام می‌شود و تورهای روزانه گردش در سراسر تفلیس و اجاره ماشین به میهمانان ارائه می‌شود. برای رزرو هتل تفلیس در اتاق‌های این هتل باید شبی حدود ۱۸۳ لاری بپردازید

هتل های ۳ ستاره تفلیس بیشتر از موارد ذکرشده است و می‌توان به هتل‌هایی مانند هتل وی آی پی، هتل وویجر، هتل کینگ دیوید، پیازا، هتل بومبولی، هتل اونگین، ماریا لوئیس و ... در این شهر وجود دارند. قیمت رزرو هتل تفلیس در این هتل‌ها با توجه به امکانات و خدمات هرکدام متفاوت است. همچنین قیمت‌ها به‌صورت حدودی هستند و ممکن است کمی متغیر باشد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha