طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک علیه رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ‏ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز سه‌شنبه در جریان سفر به پاکستان در توئیتی نوشت: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان در اسلام‌آباد نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحادهای تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحادهایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه‌مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک علیه رژیم صهیونیستی

وی افزود: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرحهای مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

اسماعیلی تاکید کرد: ‏ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

وزیر فرهنگ گفت: یکی از محورهای مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha