۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85454739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بلاتکلیفی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد در لیگ کشور

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبر: 85454739
بلاتکلیفی تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی یزد در لیگ کشور

یزد- ایرنا- رییس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان یزد گفت: حضور تیم صدرشیمی در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور در فصل جدید رقابت‌ها بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر دارد که هیچ فرد و باشگاهی توانایی تامین و پرداخت آن را ندارد.

" سید محمود میرشمسی " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی صدرشیمی در نامه‌ای به هیات فوتبال عدم توانایی مالی خود را برای حضور در لیگ دسته اول امسال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون علاوه بر هیات فوتبال استان با استانداری و اداره کل ورزش و جوانان یزد نیز برای بررسی و پیگیری حل مشکل و حفظ سهمیه استان اقدام شده ولی به رغم اهمیت موضوع هنوز شاهد فعالیت مناسبی نیستیم.

این مسئول بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای خطاب به اداره‌کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال استان و باشگاه صدرشیمی یزد برای اعلام آمادگی جهت حضور تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی در رقابت‌های فصل جدید، پیگیری و تعیین تکلیف خواستار شده است.

میرشمسی بیان کرد: تیم فوتبال ساحلی صدرشیمی در چهار سال گذشته در لیگ دسته اول کشور حضوری فعال داشته و موفق به کسب عنوان قهرمانی و افتخارات خوبی برای استان شده و حیف است که این سهمیه به دلیل مسائل مالی از یزد خارج شود.

۱۷ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و تیم‌های گلساپوش یزد و چادرملو از اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha