۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85454820
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار لنگرود: اقدامات کنترلی در بازار بیشتر می شود

رشت- ایرنا- فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد مردم در تامین و تهیه مایحتاج عمومی با کمبود، گرانی یا مشکلات دیگر مواجه شوند، گفت: باید تلاش ها و اقدامات در راستای کنترل و ثبات بازار بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، محمد رضا جلالی غروب سه‌شنبه در نشست با جمعی از بازرسان ستاد تنظیم بازار لنگرود بر ضرورت تلاش بیشتر در راستای ثبات بخشی به قیمتها اضافه کرد: دستگاهای مربوطه مکلفند که این مهم را به سرانجام مطلوب برسانند.
وی افزود: تعادل در حوزه کالا و خدمات مستلزم برخی اقدامات مناسب از سوی دستگاهها و نظارت دقیق بر بخش های مختلف تولید و توزیع است.
فرماندار لنگرود برخی از فشارهای کنونی در حوزه اقتصادی و معیشتی را ناشی از اعمال تحریم ها و برخی را هم اختلالات ایجاد شده از ناحیه افراد سودجو داخلی خواند و تصریح کرد: باید با تلاش مضاعف و همیاری مردم توفیق حل مشکلات را داشته و رضایت مردم حاصل شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ثبات و تنظیم بازار در عید نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در همین راستان در این مدت سه تن گوشت منجمد، هشت تن مرغ منجمد و هشت تن شکر توزیع شده است.

شهرستان لنگرود در شرق مرکز گیلان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha