مدارس فوتبال استان یزد برای دریافت مجوز اقدام کنند

یزد- ایرنا- سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برای فعالیت نیاز به مجوز دارند و باید برای دریافت آن در چارچوب مقررات اقدام کنند.

" رضا نارگانی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در ۱۲ شهرستان استان در ۲ بخش آقایان و بانوان باید برای فعالیت سالانه به خصوص در تابستان دارای مجوز باشند و با مدارس فاقد مجوز برخورد می‌شود.

وی به اهمیت رعایت مقررات توسط متولیان مدارس فوتبال و فوتسال اشاره کرد و گفت: این مسئله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند از الان برای گرفتن مجوز اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آنها برای توسعه علمی و عملی فوتبال هر چند برکسی پوشیده نیست ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

نارگانی بیان کرد: خانواده‌ها در ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال و فوتسال باید در مرحله اول از وضعیت آن مکان و اینکه آیا دارای مجوز و استانداردهای لازم است اطلاعات کامل داشته باشند و سپس بر حسب نیاز در مناطق مختلف اقدام کنند.

وی همچنین به اهمیت توجه مدارس فوتبال و فوتسال به مسائل فرهنگی در کنار مسائل فنی اشاره کرد و از دست اندرکاران این مراکز خواست به جد و بیش از گذشته امور فرهنگی را اولویت خود قرار داده و برنامه‌های مناسبی را پیش بینی کنند.

در استان یزد بیش از ۱۰۰ مدرسه فوتبال و فوتسال وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha