۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85455222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85455222
حمله موشکی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان از حمله موشکی امروز چهارشنبه خود به شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت فلسطین و همچنین در پاسخ به تجاوزهای دشمن به روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامی و مشخصا حمله به منطقه حانین ‌و کشتار غیرنظامیان، مجاهدان ما امروز شهرک صهیونیست نشین شومیرا (منطقه اشغالی طربیخا لبنان) را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین مجاهدان ما صبح امروز ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه پایگاه الراهب ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات راکتی قرار دادند و این راکت‌ها به طور مستقیم به هدف اصابت کردند.

در همین ارتباطُ شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از اصابت موشک شلیک شده از لبنان، آتش سوزی در ساختمانی در شهرک صهیونیست نشین افیفیم در غرب منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی رخ داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha