۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85455243
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نحوه خرید بازی ها و برنامه های اپ استور

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85455243
نحوه خرید بازی ها و برنامه های اپ استور

برای خرید بازی‌ها و برنامه های اپ استور از طریق گیفت کارت آیتونز،ابتدا وارد اپ استور شوید و به بخش Featured بروید. سپس اکانت خود را وارد کنید و در بخش Redeem Gift Card or Code، کد گیفت کارت خود را وارد کنید. پس از اعتبارسنجی، با این اعتبار می‌توانید بازی ها و برنامه های مورد نظر خود را خریداری کنید.

چطور بازی ها و برنامه های اپ استور را بخریم؟

تقریبا سی درصد مردم کشورمان امروزه از موبایل های اپل، لپتاب ها، کامپیوتر ها و ... استفاده می‌کنند؛ قطعا برای شمایی که آیفون دارید هم پیش آمده که برای تهیه یک سرویس یا برنامه روی آیفون خود انقدر گیج شده اید که همیشه به نزدیک ترین موبایل فروشی رفته اید تا مسیر را برای شما طی کند و در ازای آن هم احتمالا پول گزافی باید بپردازید و از من بشونید که واقعا پرداختن این هزینه بی خود است؛ شما خودتان می‌توانید از طریق گیفت کارت آیتونز، برای خرید سرویس ها و برنامه ها و ... استفاده کنید و اصلا نیازی به دادن پول اضافی به مغازه داران یا هر مرکز و سایت دیگری نیست! ما در این مطلب از بلاگ جیب استور قصد داریم به شما آموزش بدهیم که چطور می‌توانید با گیفت کارت آیتونز از اپ استور بازی و برنامه بخرید.

گیفت کارت آیتونز چیست؟

احتمالا وقتی در ابتدای مطلب این جمله که "با این گیفت کارت دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست" را شنیدید، این سوال در ذهنتان نقش بست که گیفت کارت آیتونز چی هست اصلا؟ گیفت کارت اپل آیتونز یک کارت پرداخت هدیه است که اعتبار مشخصی دارد و عموما کاربران به شکل دیجیتالی از آن استفاده می‌کنند؛ شما می‌توانید با استفاده از اعتبار این گیفت کارت ها، پرداخت های درون برنامه ای اپل را انجام دهید؛ از جمله این پرداخت ها می‌توانم به خرید اشتراک سرویس های اپل مانند اپل موزیک، اپل تی وی پلاس و همچنین به خرید اپلیکیشن ها و بازی های اپ استور اشاره کنم.

چرا گیفت کارت آیتونز؟

در اینجا جای دارد به این سوال قدیمی که چرا باید از گیفت کارت استفاده کرد نیز جواب بدهم؛ ببینید، از آنجا که ما درون این مرز ها، نسبت به تمام شبکه های مالی و پرداخت های بین‌المللی تحریم هستیم، می‌توان گفت که به طور کلی انجام دادن پرداخت خرید در پلتفرم ها، سرویس ها، سایت های خارجی برای ما کاری مشکل است؛ اما در این بین، گیفت کارت ها، روشی امن، سریع و در دسترس برای پرداخت های بین‌المللی هستند، چون به حساب بانکی ای متصل نیستند و برای استفاده بسیار آسان طراحی شده اند؛

چطور از اپ استور بازی و برنامه بخریم؟

خب می‌رسیم به اصل مطلب، یعنی نحوه خرید بازی ها برنامه های اپ استور با استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز؛ ما در ادامه، قدم به قدم به شما آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید با استفاده از این گیفت کارت به راحتی بازی ها و برنامه های اپ استور را خریداری کنید.

وارد اپ استور شوید

در ابتدا اگر اپلیکیشن اپ استور را روی آیفون خود ندارید، برای نصب آن اقدام کنید و اگر هم اپ استور را نصب دارید کافی است وارد آن شوید.

روی Featured کلیک کنید

پس از این که وارد صفحه اصلی برنامه اپ استور شدید در منوی پایین صفحه، یک آیکون و گزینه وجود دارد که به شکل ستاره است؛ روی این گزینه یا همان Featured کلیک کنید.

نحوه خرید بازی ها و برنامه های اپ استور

ورود یا وارد کردن اکانت

وقتی در منوی اصلی برنامه وارد گزینه Featured شدید وارد یک صفحه دیگر می‌شوید که چندین گزینه دارد؛ صفحه را تا پایین پایین اسکرول کنید تا به آخر منو برسید، گزینه آخری برخش اکانت شما است؛ در این مرحله اگر اکانت شما روی اپ استور ثبت نیست وارد شوید و از گزینه Sign in اکانت خود را به اپ استور اضافه کنید و اگر اکانت شما روی اپ استور سیو بود تنها کافی است وارد آن شوید.

گیفت کارت خود را ردیم کنید

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، گیفت کارت اپل آیتونز به طور کلی در کشور ما به صورت دیجیتالی استفاده می‌شود؛ یعنی چی؟ یعنی شما یک گیفت کارت دیجیتالی اپل تهیه می‌کنید با ردیم کردن کد آن در اپ استور، از اعتبار آن استفاده می‌کنید. برای این کار پس از این که وارد بخش اکانت شدید؛ در منو به دنبال بخش Redeem Gift Card or Code بگردید و وارد این بخش بشوید.

کد گیفت کارت خود را وارد کنید.

وقتی روی گزینه Redeem Gift Card or Code کلیک کنید و وارد آن شوید، در این بخش شما برای ردیم کردن گیفت کارت خود باید کد آن را به سرویس ارائه دهید؛ برای این کار می‌توانید از دوربین گوشی خود استفاده کنید که عموما برای گیفت کارت های فیزیکی است؛ همین این که می‌توانید به صورت عادی کد 16 رقمی گیفت کارت اپل خود را وارد کنید و پس از چک کردن دوباره آن روی گزینه Redeem کلیک کنید،

بازی ها و برنامه ها را به راحتی خریداری کنید!

پس از طی کردن این مراحل، اعتبار گیفت کارت اپل آیتونز شما به اکانت اپ استور اضافه می‌شود و شما برای پرداخت کردن خرید برنامه ها و بازی های پولی می‌توانید از اعتبار اکانت خود استفاده کنید.

گیفت کارت آیتونز از کجا بخریم؟

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، با استفاده از یک گیفت کارت اپل آیتونز می‌توانید در راحت ترین حالت ممکن و بدون نیاز به پرداختن هزینه اضافی به مراکز و سایت ها، برنامه ها و بازی های اپ استور را خریداری کنید. شاید با خود بگویید که خرید این گیفت کارت، به آن آسانی ها هم نیست... اما شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت ایتونز از خدمات جیب استور استفاده کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha