۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85455288
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران ۲۷ اردیبهشت افتتاح می‌شود +فیلم

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار هزار واحد مسکن نهضت ملی این استان ۲۷ اردیبهشت ماه امسال در شهر پرند به صورت پایلوت با حضور رئیس جمهور افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

میرمحمد غراوی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه وعده رئیس جمهور شامل تحویل مسکن نهضت ملی است، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم کلید خورده و سری نخست اولین نسل این واحدهای مسکونی ۲۷ اردیبهشت ماه به صورت پایلوت در شهر پرند افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در دولت مردمی سیزدهم کلید خورده است، خاطرنشان کرد: وعده رئیس جمهور شامل تحویل مسکن نهضت ملی است به گونه ای که طرح اجرا شده و در دست اقدام این نهضت تکمیل و در همین دولت تحویل متقاضیان خواهد شد.

این مسئول افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور از این به بعد هر ۲ ماه یک بار افتتاح واحدهای مسکونی خواهیم داشت و این واحدها پس از تکمیل بلافاصله تحویل شهروندان خواهد شد.

به گفته غراوی واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای استان مانند رباط کریم، دماوند، شهر جدید پرند، نصیر شهر و اسلامشهر اجرا شده و در مراحل پایانی قرار دارد که به محض تکمیل شده تحویل متقاضیان می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بابیان اینکه مسکن مهر بیش از ۱۳ سال است که باقیمانده، اظهار داشت: هم اکنون ۲۲ هزار واحد از مسکن مهر در استان تهران باقیمانده است که تا پایان شهریور ماه امسال ۱۰ هزار واحد آن تکیل و تحویل متقاضیان می شود و براساس تصمیم گیری در شورای مسکن استان تا پایان سال جاری همه ۲۲ هزار واحد تکمیل و تحویل خواهد شد.

طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های مهم دولت آیت الله رییسی برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه و رفع دغدغه مسکن این افراد از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و بر اساس این طرح، دولت ساخت یک میلیون مسکن در هر سال و در مجموع چهار میلیون واحد مسکونی را در سطح کشور در برنامه های خود گنجانده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha