سایبان برقی مایه آسایش شما در فصل های گرم سال 1403

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85455302
سایبان برقی مایه آسایش شما در فصل های گرم سال 1403

سایبان‌های برقی شامل سازه‌هایی هستندکه بایک پوشش متحرک پوشانده شده‌اند.سایبان‌ها دارای موتوربرق هستند که می‌توان باکمک آن سایبان رابه‌شکل اتوماتیک بازوبسته کردودرحالت‌های مختلفی قرارداد.سایبان‌ها انواع متفاوتی دارند و می‌توان آن‌ها را به‌شکل تاشو، چتری، متصل به دیوار بالای درب سفارش داد.

سایبان‌های برقی یکی از جدیدترین نمونه‌های سایبان هستند که امروزه از آن‌ها استفاده زیادی می‌شود. این مدل سایبان‌ها را می‌توان بدون دخالت دست و به‌شکل اتوماتیک باز و بسته کرد. به همین دلیل بسیار کاربردی هستند. ازنظر ظاهری هم سایبان‌های برقی نسبت‌به مدل‌های قدیمی ظاهری شیک‌تر و ساده‌تر دارند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به نحوه عملکرد سایبان برقی بیشتر صحبت کرده و مزایای استفاده از آن‌ها را نام ببریم.

آشنایی با سایبان‌های برقی

در گام اول لازم است تعریف ساده‌ای از انواع سایبان‌های برقی داشته باشیم. سایبان‌های برقی شامل سازه‌هایی هستند که با یک پوشش متحرک پوشانده شده‌اند. سایبان‌ها دارای موتور برق هستند که می‌توان با کمک آن سایبان را به‌شکل اتوماتیک باز و بسته کرد و در حالت‌های مختلفی قرار داد. سایبان‌ها انواع متفاوتی دارند و می‌توان آن‌ها را به‌شکل تاشو، چتری، متصل به دیوار بالای درب و... سفارش داد. انواع سایبان هوشمند را می‌توان باتوجه به ویژگی‌های مختلفی که دارند، برای موارد متفاوت استفاده کرد. استفاده از سایبان مغازه کمک می‌کند تا هم جلوی نور خورشید گرفته شود و هم ظاهر مغازه شیک‌تر جلوه کند.

چند نوع سایبان برقی داریم؟

باتوجه به این‌که سایبان‌های برقی در موارد مختلفی استفاده می‌شوند، تنوع زیادی هم در طراحی آن‌ها به‌چشم می‌خورد. در این قسمت قصد داریم پرکاربردترین سایبان‌های برقی را نام ببریم.

سایبان کالسکه‌ای

این مدل سایبان‌ها ازنظر ظاهری شبیه‌به ربع دایره هستند. ظاهر سایبان کالسکه‌ای کلاسیک بوده و گاهی با نام کروک هم آن را می‌شناسند. در اکثر موارد از این مدل سایبان برای مغازه‌ها استفاده می‌شود. سایبان‌های کالسکه‌ای را می‌توان با متریال‌های مختلفی مانند روکش پی‌وی‌سی، پلی‌استر و انواع پارچه‌ها ساخت. بازوهای جانبی تعبیه‌شده در این سایبان به موتور وصل هستند و با کمک موتور باز و بسته می‌شوند. سایبان‌های کالسکه‌ای درمیان سایر مدل‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند. برای سفارش انواع سایبان برقی می‌توانید به مجموعه سایبان ایرانیان مراجعه کنید. این مجموعه دارای بیش از 25 سال سابقه تولید و طراحی انواع سایبان‌ها است. مجموعه سایبان ایرانیان انواع سایبان مغازه را با طراحی‌های مختلف اجرا می‌کند.

سایبان‌های برقی دوطرفه

یکی‌دیگر از سایبان‌های محبوب و باکیفیت در بازار ایران، انواع سایبان‌های برقی دوطرفه هستند. این مدل سایبان‌ها از دوطرف به‌شکل قرینه باز می‌شوند. کاربر می‌تواند به دلخواه در هر زمانی تنها یکی از طرفین را باز کند. سازه به‌کاررفته در سایبان‌های برقی، از جنس آلومینیوم است و به همین دلیل وزن بسیار کمی دارد. دوام و طول‌عمر سایبان‌های برقی در شرایط جوی ناپایدار یکی از مزیت‌های این محصولات است. یکی‌دیگر از مزیت‌های این مدل، این است که امکان تنظیم سایبان با زاویه تابش نور خورشید وجود دارد. مزیت دیگرش آن است که کاربر می‌تواند روی سایبان برقی، سیستم گرمایشی یا سرمایشی نصب کند.

سایبان چتری

این مدل سایبان‌ها روی یک پایه قرار می‌گیرند و به همین دلیل فضای محدودی را پوشش می‌دهند. اگر تمایل دارید تا فضای وسیعی را با کمک سایبان چتری بپوشانید، باید چند سایبان چتری را درکنار هم قرار دهید. برای استفاده از سایبان چتری باید به میزان وزش باد دقت کنید؛ زیرا این مدل سایبان صرفا می‌تواند محافظی در برابر باران و نور خورشید باشد، اما نمی‌تواند در وزش باد شدید، مقاومت زیادی از خود نشان دهد. سایبان چتری را می‌توان در ماسه و شن هم جای داد و از آن استفاده کرد. این مدل سایبان، بیشتر در رستوران‌ها، کافه‌ها، ویلاها، سواحل و... استفاده می‌شود.

سایبان فنری بازویی

این مدل سایبان دو بازوی اصلی دارد که در داخل آن‌ها فنر به‌کار رفته‌است. فنرهای به‌کار رفته وظیفه دارند تا سایبان را باز و بسته کنند؛ به همین دلیل استفاده از این مدل سایبان برقی بسیار آسان است.

سایبان برقی مایه آسایش شما در فصل های گرم سال 1403

استفاده از سایبان‌های برقی چه مزایایی دارد؟

سایبان‌های برقی دارای مزیت‌های فراوان هستند؛ به همین دلیل استفاده از آن‌ها بسیار رایج است. درادامه به مزیت‌های استفاده از انواع سایبان‌های برقی اشاره خواهیم کرد.

  • تنوع بالایی در طراحی این محصولات به‌چشم می‌خورد؛ به همین دلیل می‌توان باتوجه به نیاز کاربر، انواع متفاوتی را به وی پیشنهاد داد.
  • پوشش‌دهی سایبان دربرابر شرایط جوی و آفتاب بسیار بالاست.
  • باتوجه به تم رنگی نمای ساختمان و دکوراسیون محل نصب، می‌توان سایبان را در رنگ‌های مختلف سفارش داد.
  • سایبان‌های برقی را می‌توان تا عرض بیش از 50 متر طراحی کرد.
  • مقاومت پارچه به‌کار برده‌شده در ساخت سایبان برقی بسیار بالا بوده و به همین دلیل سایبان دربرابر آب، آتش و پوسیدگی بسیار مقاومت است.
  • به‌دلیل استفاده از سازه‌های آلومینیومی، وزن سایبان بسیار سبک است.
  • امکان اجرای انواع تبلیغات و چاپ لگو روی سایبان برای محیط‌های تجاری وجود دارد. شرکت سایبان ایرانیان می‌تواند روی انواع سایبان‌های برقی، تبلیغات مختلف و مناسب با درخواست متقاضیان اجرا کند.
  • سایبان‌های برقی، سایبان هوشمند محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل نیاز به دخالت دست برای باز و بسته کردن آن‌ها وجود ندارد و صرفا با ریموت از راه دور تنظیم می‌شوند.
  • امکان تغییر حالت و کنترل شیب برای راحتی در استفاده نیز وجود دارد.
  • در سایبان‌های برقی می‌توان با کمک سیستم‌های نوری مختلف، نورپردازی مناسب با فضا را انجام داد.
  • نصب و اجرای سایبان برقی بسیار ساده بوده و در مکان‌های مختلف امکان اجرای آن‌ها وجود دارد.

موارد استفاده از سایبان‌های برقی

بعد از آشنایی با انواع سایبان‌ها، لازم است تا راجع‌به کاربرد آن‌ها هم صحبت کنیم. یکی از رایج‌ترین موارد استفاده از انواع سایبان‌های برقی در ورودی مغازه‌ها است. جدای از مغازه‌ها، می‌توان سایبان‌ها را در رستوران‌های روباز و کافی‌شاپ‌ها هم استفاده کرد. سایبان‌های برقی می‌توانند برای استخرهای روباز و پارکینگ‌ها هم انتخاب بسیار خوبی باشند. درصورتی‌که سایبان‌های برقی را در مدل‌های کوچک سفارش دهید، می‌توانید از آن‌ها برای پنجره‌ها هم استفاده کنید.

سایبان برقی مایه آسایش شما در فصل های گرم سال 1403

کلام آخر

سایبان‌های برقی یکی از پرکاربردترین سایبان‌ها در دنیای امروزی است. در این مطلب راجع‌به انواع سایبان برقی و مزیت آن‌ها صحبت کردیم. برای خرید انواع سایبان‌های برقی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه سایبان ایرانیان مراجعه کنید. این مجموعه بیش از 25 سال سابقه در تولید انواع سایبان داشته و انواع مختلفی از سایبان را طراحی و تولید می‌کند. اجرای تبلیغات روی سایبان‌های برقی یکی از جذاب‌ترین ایده‌های تبلیغاتی است؛ مجموعه سایبان ایرانیان می‌تواند در این زمینه خدمات متنوعی ارائه دهد. شما می‌توانید انواع سایبان‌های برقی شامل سایبان فنری، برقی، کالسکه‌ای و... را از این مجموعه سفارش دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۱۸ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha