بازاریابی دولت سیزدهم برای شرکتهای ایرانی؛
بهرهبرداری از پروژه ایرانی در آسیای جنوبی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبر:
85455360
تهران-ایرنا- یکی از برجستهترین شاخصههای دیپلماسی دولت سیزدهم بازاریابی و زمینهسازی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالای ایرانی در بازارهای بینالمللی است که پیشبینی میشود ارزآوری از این محل تا دو سال آینده به ۵ میلیارد دلار برسد.
سرخط اخبار چندرسانهای
-
موتور خودروهای برقی روشن شد
تهران-ایرنا- اولین دوره اختصاصی عرضه خودروهای برقی آغاز خواهد شد.…
-
سفر استانی ۱۲۰ گنجینه کهن
تهران-ایرنا- همزمان با آغاز روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی بیش…
-
عطر کباب و کتاب در مصلی تهران
تهران-ایرنا- خرین روز نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با بارش باران…
-
بیم و امید ارز برای برنج
تهران-ایرنا- برنج دومین کالای راهبردی و یکی از مهمترین کالاهای اساسی…
نظر شما