اجرای «خرده جنایت‌های زن و شوهری» تا «سالیوان در ایران»

تهران- ایرنا- نمایش‌های «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه»، «هواخوری» و «سالیوان در ایران» به صحنه می‌روند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده - بازیگر در این اجرا حضور دارند.

«هواخوری» به صحنه می‌آید

صحرا فتحی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از پنج سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را خردادماه امسال در یکی از سالن‌های نمایشی تهران به صحنه خواهد آورد.

این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

اجرای «خرده جنایت‌های زن و شوهری» تا «سالیوان در ایران»

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

نمایش کارخانه هیولاها «سالیوان در ایران» به به کارگردانی امین گلستانه و تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه نیز از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران‌مال که با استقبال مخاطبان روبه رو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

اجرای «خرده جنایت‌های زن و شوهری» تا «سالیوان در ایران»

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولاها استفاده شده و برای نخستین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha