۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2999
کد خبر: 85455398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تجلیل شدند

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85455398
خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - آیین تجلیل از خادمان قرآن کریم و اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان روز چهارشنبه با حضور تعدادی از برگزیدگان و مدیران استانی در تکیه معاون الملک کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات در ماه ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد و هر روز با طرح سوالات قرآنی ۱۰ نفر از شرکت کنندگان را به عنوان نفرات برگزیده انتخاب کردیم که در مجموع و بعد از این دوره از مسابقات ۳۰۰ شرکت کننده توانستند به عنوان برگزیده معرفی شوند.

حجت الاسلام محمد میرزایی بر جهاد تبیین و پیروی از ولی امر مسلمین در راستای تحقق این جهاد تاکید کرد و افزود: در طرح کشوری «زندگی با آیه‌ها» به دنبال این هستیم تا جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را بوسیله آیات قرآن انجام دهیم و برای تحقق این مهم باید مبانی و معارف اسلام و انقلاب و همچنین طرح ها و نقشه های دشمن و راهکارهای مقابله با توطئه های آنها را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه در این طرح که ۱۰ ماه در حال برنامه ریزی است، کارشناسان ۱۵۰ آیه را انتخاب کرده اند، گفت: مضمون این ۱۵۰ آیه در لسان امامین انقلاب وجود دارد و ما در این طرح که سه سال زمان می برد در هر سال بنا داریم ۵۰ آیه را مطرح کنیم تا از این طریق گفتمان سازی در راستای جهاد تبیین را محقق کنیم.

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر اینکه اگر خانواده‌ها با این آیات زندگی می کردند و به آنها باور قلبی داشتند، کشور در سال‌های گذشته با مشکلات داخلی مواجه نمی شد، اظهار کرد: همه ما برای عبودیت و اطاعت از ولی امر مسلمین خلق شدیم و لذا باید با قرآن و اهل بیت (ع) مانوس باشیم و این سرباز ولایت بودن برای همه ما افتخار است.

در انتهای این مراسم از برگزیدگان با اهدا لوح تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha