زارعی: امروز بیماری ۴۰ ساله سرخابی‌ها درمان شده است

تهران- ایرنا- رییس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: نقطه آغاز تحول در ورزش کشور می‌تواند واگذاری دو باشگاه سرخابی باشد و این اتفاق بسیاری از دغدغه‌ها را حل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مصطفی زارعی رییس کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در جلسه واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار دو باشگاه باشد. شان برگزاری این جلسه در وزارت اقتصاد نشان می‌دهد که اتفاقات بزرگی قرار است در ورزش ما بیفتد.

وی افزود: در جهان، ورزش ۲ درصد از درآمد ناخالص داخلی راه به خود اختصاص می‌دهد و نیاز است که جمهوری اسلامی نیز به این سمت حرکت کند. نقطه آغاز تحول در ورزش کشور می‌تواند واگذاری دو باشگاه سرخابی باشد و این اتفاق بسیاری از دغدغه‌ها را حل خواهد کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها باید تلاش کنند که مابقی نواقص را نیز رفع کنند و الان که بررسی می‌کنیم دیگر AFC مشکلی با وضعیت مالکیت دو باشگاه نخواهد داشت. هر دو باشگاه سهام‌شان به یک اندازه واگذاری شد و این بهترین راهکار بود. امیداریم که این اتفاق باعث پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی ما باشد.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از همه مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان که تلاش زیادی برای واگذاری این دو باشگاه انجام دادند و به صورت شبانه‌روزی تلاش شد که واگذداری صورت بگیرد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha