تغییر محل  برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز/ حضور چهار کشور خارجی

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان از تغییر محل برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شهر اهواز خبر داد.

رمضان جمالپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که قرار بود در سالن گیت بوستان اهواز برگزار شود به دلیل دسترسی آسان تر مردم و گنجایش بیشتر، به سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت منتقل شد.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی ۶ و هفت اردیبهشت ماه برگزار می‌شود افزود: علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از نزدیک نظاره گر این پیکارها باشند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: همچنین این رقابت‌ها از طریق شبکه استانی خوزستان، شبکه ورزش و شبکه سه پخش خواهد شد.

وی افزود: رقابت های جام تختی همواره از اهمیت بالایی نزد کشتی دوستان برخوردار بوده و هزاران علاقه مند به کشتی در سالن مسابقات حاضر می شوند.

جمالپور گفت: تاکنون حضور تیم‌های برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق در این رقابت‌ها قطعی شده و آماده برگزاری این پیکارها هستیم.

رییس هیات کشتی خوزستان بیان کرد: قطعا این دوره از پیکارها به لحاظ کیفی از سطح بالاتری برخوردار بوده و همه کشتی گیران با تمام توان وارد میدان می شوند.

وی افزود: در طی سال های اخیر، کشتی گیران بیشماری از دل این مسابقات به تیم های ملی راه یافته و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۴۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha