۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85455589
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

منتخب مجلس خبرگان رهبری: سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

سمنان - ایرنا - منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشرفت باید مبتنی بر زیست‌بوم و در چارچوب‌های پیوست فرهنگی دنبال شود و سمنان می‌تواند در این زمینه الگوی کشوری شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان افزود: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت الله میرباقری با تاکید بر اینکه در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی تضاد بین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد، اضافه کرد: باید در زیست بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

منتخب مجلس خبرگان رهبری: سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ریل های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد. گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایتمندی مردم است.

پیش از این نشست نیز آیت الله میرباقری با حضور در دفتر امام جمعه سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان در اسفند ۱۴۰۲ آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری با ۹۱ و ۴۷ صدم درصد از مجموع آرا صحیح به میزان ۱۷۵ هزار و ۱۵۲ رای نماینده مردم استان سمنان در مجلس ششم خبرگان رهبری شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha