۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85455621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داستان زن عشایرنشین و تولد پسر کوهستان در «پا به ماه»

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبر: 85455621
داستان زن عشایرنشین و تولد پسر کوهستان در «پا به ماه»

تهران- ایرنا- قسمت دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان » امشب به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش ایرنا از سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند پا به ماه با عنوان کُر کوهستان به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایت شیرینی از یک زوج بختیاری است که در منطقه ای صعب العبور در کوه های زاگرس زندگی می کنند و متوجه می شوند که خدا به آنها فرزندی عطا کرده است. این برنامه داستان نفس‌گیر تولد فرزند این زوج است، از لحظه لحظه‌ های انتظار تا نحوه رساندن مادر از منطقه محل سکونت به بیمارستان و در نهایت تولد پسر کوهستان.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس»

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور راحیل شمسایی (روانشناس) پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفت و گویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور راحیل شمسایی در خصوص «نقش همراهی و حمایت زوج از همدیگر در درمان ناباروری» گفت و گو می‌کند.

داستان زن عشایرنشین و تولد پسر کوهستان در «پا به ماه»

شاید بسیاری از مردان ندانند که چگونه می‌توانند از شریک زندگی خود در این فرایند چالش برانگیز حمایت کنند یا شاید برای حمایت از همسرشان در این زمینه با مشکل مواجه شوند. خوشبختانه راه‌کارهای فراوانی برای حل این مشکل وجود دارد. شمسایی در «ماه ترین پلاس» درباره این موضوع صحبت می‌کند.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha