۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85455667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ائمه جمعه شهرهای سردشت و میانرود دزفول معارفه شدند

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85455667
ائمه جمعه شهرهای سردشت و میانرود دزفول معارفه شدند

دزفول – ایرنا – ائمه جمعه ۲ شهر سردشت و میانرود شهرستان دزفول روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مردم ولایتمدار این شهرها معارفه شدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند، گفت: امامان جمعه پل ارتباطی و حلقه وصل مردم و مسوولان و موجب انسجام اجتماعی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنبی موسوی فرد با توصیه ائمه جمعه به مردم داری و حفظ ارتباط با مردم افزود: حضور پرشور مردم در نماز وحدت آفرین جمعه سرمایه ای اجتماعی است که امام جمعه باید از این سرمایه حراست کند.

وی با اشاره به انتصاب ۲ امام جمعه در شهرهای تابعه شهرستان دزفول ادامه داد: انتصاب و فعالیت امامان جمعه پیشین شهرهای سردشت و میانرود در استان های دیگر موجب شد تا این ۲ شهر از نعمت امام جمعه محروم شوند که معرفی امام جمعه دراین شهرها به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حجت الاسلام سیدابوالقاسم حسینی احمدفداله به عنوان امام جمعه شهر سردشت و حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علوی اصل به عنوان امام جمعه شهر میانرود منصوب شدند که موفقیت در این سنگر مهم را برای ایشان مسالت داریم.

ائمه جمعه شهرهای سردشت و میانرود دزفول معارفه شدند

به گزارش ایرنا،‌ نماز جمعه در چهار شهر دزفول، سردشت، میانرود و شهر امام شهرستان دزفول اقامه می شود.

حجج اسلام مسعود بهرامپور امام جمعه دزفول، احمد فیض الاسلام امام جمعه شهر امام، سید احمد علوی اصل امام جمعه شهر میانرود و سیدابوالقاسم حسینی احمدفداله امام جمعه سردشت، چهار امام جمعه شهرهای دزفول هستند.

شهرستان دزفول دارای چهار بخش مرکزی، چغامیش، سردشت و شهیون و ۱۲ شهر است. شهرهای صفی آباد، شمس آباد، حمزه، میانرود، امام، سالند، دزفول، سیاه منصور، چغامیش، شهیون، منتظران و جندی شاپور شهرهای تابعه شهرستان دزفول هستند.

جمعیت شهرستان دزفول با روندی رو به افزایش براساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ بالغ بر ۴۴۵ هزار نفر، سی‌امین شهرستان پرجمعیت کشور و دومین شهرستان پرجمعیت خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha