نمایش «آلاء» در جشنواره کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود

تهران- ایرنا- نمایش «آلاء» از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در ششمین جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار که پیش از این در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود، این بار در هفته دوم اردیبهشت با حمایت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

در خلاصه نمایش آمده است: چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع، گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است، من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم؛ به خنده‌های ممتد کنار هم؛ به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از امیر آقاجان، طراح حرکت؛ سمیه پسندیده خواه، طراح لباس؛ علی خاتمی، طراح صدا و موسیقی؛ حامد گودرزی، مدیر تولید؛ محسن صفری، دستیار تولید؛ محمد قیاسی، علیرضا افیونی و مبین آریا، دستیار کارگردان نام‌ برد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha