۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85455744
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تولیدات ایرنا در جشنواره «آب و رسانه» سمنان خوش درخشید

سمنان - ایرنا - تولیدات منتشره در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان در اختتامیه دومین جشنواره «آب و رسانه» خوش درخشید و صاحب مقام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اختتامیه دومین جشنواره «آب و رسانه» استان سمنان روز چهارشنبه با حضور مسئولان و منتخبان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.

هیات داوران از بین ۱۵۰ اثر ارسال شده ۲۱ اثر را برگزید و از صاحبان این آثار با حضور منصور کشاورزیان مدیرعامل آب و فاضلاب، حمید احسانی سرپرست شرکت آب منطقه ای و فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تجلیل شد.

مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن، تامین آب پایدار، مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس کردن افکار عمومی در منابع آب سمنان، فاضلاب، آب خاکستری فرصت ها و تهدیدها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی، از جمله محورهای دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.

آثار در محورهای مختلف در بخش‌های گزارش‌های متنی، عکس، و گزارش‌های رادیویی در این جشنواره داوری شد.

علی ابک عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان در بخش عکس و در موضوع بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن رتبه دوم را کسب کرد. در همین بخش اثر سیدعابد میرمعصومی عکاس پیشین ایرنا سمنان با عنوان «فرونشست سنادره» به مقام سوم دست یافت.

تولیدات ایرنا در جشنواره «آب و رسانه» سمنان خوش درخشید

در بخش گزارش متنی موضوع بحران خشکسالی و راهکارهای مقابله با آن نیز گزارش آتنا نائینی‌نژاد با عنوان «روش کشت امروز، نفسی برای زیست فردا» منتشرشده در ایرنا سمنان به مقام اول دست یافت.

اثر دیگر نائینی‌نژاد در ایرنا سمنان نیز در بخش گزارش متنی بخش استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی با عنوان «تصفیه پساب، مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت» مقام اول را از آن خود کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha