روند حقوقی و آرای پرونده‌های کثیرالشاکی در مرکز وکلا بررسی می‌شود

تهران - ایرنا - رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی از برنامه‌های مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایرنا از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در راستای تحقق حقوق عامه این مرکز جلسات تخصصی و پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی را در دستور کار قرار داده است.

در سال‌های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ارتباط مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که گاهی بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

در همین راستا، بنابر دستور حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می‌شود.

در یکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از هفت هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha