۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85455943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج رونمایی شد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۳
کد خبر: 85455943
طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج  رونمایی شد

سنندج-ایرنا- طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج امروزچهارشنبه با حضورمعاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات رونمایی شد.

به گزارش ایرنا،معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج، اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت فراوانی از لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد است.

میثم با اشاره به اینکه ارائه آموزش های مربوط به فناوری ارتباطات باید از مدارس آغاز شود، بیان کرد: برخی از نهادهای خصوصی وعده حمایت و تجهیز مدارس را داده اند.

وی یادآور شد: مبتنی بر ظرفیت استان ها در بخش های مختلف باید هوشمند سازی تعریف شود تا اثرگذاری لازم را در توسعه داشته باشد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازوهای بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه اندازی خواهد شد و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha