تقوی: برای رسیدن به المپیک باید همدل باشیم/ دلیل تصمیم موسوی را نمی‌دانم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای رسیدن به المپیک پاریس باید همدل بوده و بجنگیم، گفت: دلیل تصمیم سیدمحمد موسوی مبنی بر نیامدن به اردوی تیم ملی را نمی‌دانم و صحبتی با او نداشته‌ام.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، میلاد تقوی در جریان اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند تیم ملی والیبال در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشده است، درست نیست، چراکه قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمان آسیا شدیم. تلاش می‌کنیم که توقع مردم پایین نیاید و به همین دلیل باید بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از دید بسیاری از کارشناسان کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم، اما دست از تلاش برنمی‌داریم. امروز پائز، سرمربی جدید ما وارد ایران شد و جلسه خوبی با او داشتیم. سپس در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد. عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که اردو را مدیریت کردند، مورد رضایت پائز بود. بازیکنان رفته‌رفته به اردو اضافه می‌شوند و در اولین فرصت تیم باید به ترکیب اصلی خود برسد، چون زمان زیادی هم نداریم.

تقوی گفت: بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اضافه کردیم که باید منتظر عملکرد آنها در مسابقات بمانیم. معتقدم دیگر بحث تکنیک و تاکتیک مطرح نیست و نقش اصلی را یکدلی و همدلی ایجاد می‌کند و همه برای المپیکی شدن باید بجنگند.

تقوی درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی نیز اضافه کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد، به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که شرایط اینگونه شد. همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در آینده حسرت نخورند، چراکه ممکن است دیر شده باشد. هیچ چیزی مهم‌تر از مردم نیست و باید منافع مردم را بالاتر از هر چیزی بدانیم. من با موسوی صحبت نکردم و (وحید)مرادی(سرپرست تیم ملی) با او صحبت کرده است. حتماً دلایل خاص خودش را دارد که امروز نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha