۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85456344
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویژه پیگیری شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویژه پیگیری شود تا متقاضیان طرح در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ محسن افشارچی روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه باید از فشارهای اجتماعی در استان زنجان در خصوص تامین زمین برای متقاضیان فاقد زمین کاسته شود،افزود: تا چند ماه آینده باید به میزان قابل توجهی زمین به متقاضیان واگذار شود.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، افزود: در گام اول مقدمات لازم برای تامین زمین هر چه سریعتر انجام شود چرا که ساخت مسکن در اراضی الحاق شده اقدام خوبی است.

استاندار زنجان بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان برای تحقق این مهم مدیریت لازم را داشته باشد.

افشارچی افزود: باید مشکل متقاضیان در خصوص تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت هرچه سریع تر برطرف شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه متقاضیان فاقد مسکن از ما انتظار دارند تا زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن تامین شود، افزود: باید فرآیندی اتخاذ شود تا متقاضیان نهضت ملی مسکن از اقدامات صورت گرفته در این حوزه رضایت داشته باشند.

انجام برنامه ریزی لازم برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

جعفر قزوینیان گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha