مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر نیازمند بازنگری است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در بخش‌های مختلف پاسخگوی نیازها نیست و نیازمند بازنگری است.

به گزارش ایرنا ، " اکبر پورات" روز پنجشنبه در نشست با مسوولان وزارت نفت در عسلویه اظهار کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است و سیاست‌گذاری وزارت نفت می‌تواند در عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به‌صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی است.

پورات یادآور شد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات انجام شده حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی جوابگو نیست و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات اضافه کرد: وزارت نفت باید با تلاش و پیگیری ویژه برای ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش به‌سزایی ایفا کند.

وی افزود: در حوزه اشتغال با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب 50 درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور بر تحقق این موضوع و تلاش استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha