۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85456421
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

با گذشت بیش از یک دهه؛

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85456421
طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

اردبیل - ایرنا - شهردار اردبیل از اتمام بازنگری طرح تفصیلی این شهر خبر داد و گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از افزون بر یک دهه بلاتکلیفی در نهایت از سوی وزارت راه و شهرسازی تصویب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.

شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.

وی اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.

طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

شهر اردبیل دارای پنج منطقه شهری با جمعیتی بیش از ۵۳۰ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha