رستگاری رم در دقایق پایانی با حضور آزمون؛ جالوروسی در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان

تهران- اینا- تیم فوتبال رم موفق شد در مینی بازی معوقه از هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک اودینزه را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم‌های اودینزه و رم از هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فریولی اودینه با قضاوت لوکا پایرتو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

این دیدار تقریبا ۲ هفته پیش در حال برگزاری بود که در دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از ‏هوش رفت و داور این دیدار به دلیل شرایط بازی و این دیدار را نیمه کاره تمام کرد. فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز سرانجام خبر داد که این دیدار از همان دقیقه که متوقف شده با همان نتیجه ادامه پیدا می‌کند.

رستگاری رم در دقایق پایانی با حضور آزمون؛ جالوروسی در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم در حالی از ابتدا در ترکیب این تیم خضور داشت که دو هفته پیش به دلیل مصدومیت اصلا در لیست جالوروسی حضور نداشت. آزمون در دقیقه ۸۵ یک فرصت عالی به دست آورد و بعد از توپ‌ربایی از ‏پرز، اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او را اوکویه دروازه‌بان اودینزه با واکنشی عالی دفع کرد تا ‏آزمون در دومین بازی پیاپی به گل نرسد. ‏

رستگاری رم در دقایق پایانی با حضور آزمون؛ جالوروسی در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان

شاگردان ده روسی موفق شدند در دقیقه ۵+۹۰ با دست پر از این بازی خاص با سه امتیاز به پایتخت برگردند. ارسال پائولو دیبالا در دهانه دروازه با ضربه سر برایان کریستانته تبدیل به گل برتری رم در این دیدار شد. رم با این پیروزی ۵۸ امتیازی شد تا شانس خود را برای کسب سهمیه ‏لیگ قهرمانان افزایش دهد. در مقابل اودینزه نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha