۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85457119
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۴ مورد تخریب و رفع تصرفات اراضی ملی در شهرستان دماوند اجرا شد

دماوند - ایرنا - ۳۴ مورد تخریب و رفع تصرفات اراضی ملی در پلاک گلاهک بخش رودهن شهرستان دماوند با ۱۱ هزار مترمربع وسعت از دست زمین‌خواران آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا مزرعی جانشین یگان حفاظت اراضی و فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران اظهار داشت: روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، کلانتری مهرآباد، عوامل شهرداری رودهن، گشت امور اراضی ۳۴ مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی انجام شد.

۳۴ مورد تخریب و رفع تصرفات اراضی ملی در شهرستان دماوند اجرا شد

وی خاطرنشان کرد: ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود یکهزار و یکصد میلیارد ریال بوده است.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد: این میزان رفع تصرف در پلاک‌ گلاهک به مساحت ۱۱ هزار مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

۳۴ مورد تخریب و رفع تصرفات اراضی ملی در شهرستان دماوند اجرا شد


سرهنگ مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌گردد.


فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ و یا تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha