۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85457266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هزار و ۸۰۵ داوطلب در آزمون سراسری ورامین و پیشوا شرکت کردند

ورامین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: در جریان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تعداد سه هزار و ۸۰۵ داوطلب در شهرستان‌های ورامین و پیشوا برای رسیدن به صندلی دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مصطفی خداداد روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از روز گذشته با رقابت داوطلبان رشته هنر و در ۲ حوزه امتحانی دبیرستان فضیلت شاهد و دبیرستان مصطفی خمینی ورامین و حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا آغاز شد.
وی افزود: داوطلبان امروز جمعه نیز در سه حوزه امتحانی دبیرستان دکتر حسابی، دبیرستان مصطفی خمینی و هنرستان مرحوم موفقیان و یک حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا با یکدیگر رقابت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع سه هزار و ۸۰۵ داوطلب، ۲ هزار و ۲۰۳ نفر از داوطلبان ورامین، پیشوا و جوادآباد در سه رشته ریاضی، علوم انسانی و هنر به رقابت پرداختند که ۴۶۰ داوطلب در رشته ریاضی، یک هزار و ۲۹۴ داوطلب در رشته علوم انسانی و ۱۸۶ داوطلب در رشته هنر و ۲۶۳ نفر در رشته زبان هستند.
خداداد اظهار داشت: در رقابت روز جمعه رشته های علوم تجربی، یک هزار و ۶۰۲ نفر شرکت دارند.
وی گفت: از مجموع داوطلبان ۲هزار ۲۲۵ نفر در آزمون فرهنگیان ثبت نام کردند که داوطلبان متقاضی پس از پاسخ به سوالات دفترچه رشته اصلی، دفترچه ویژه ورود به دانشگاه فرهنگیان را دریافت می کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha