۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85457308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: معلمان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین با تبریک روز معلم، افزود: معلم و مربی شایسته باید واجد ویژگی‌هایی باشند و خود را از شبهات پاک کنند و به عقاید مستحکم پیوند پیدا کنند.

وی ادامه داد: کتمان حقیقت توسط علما و مربیان بزرگترین خیانت به جامعه بشری است.

امام جمعه خمین با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار چراغ هدایت در زمان انحرافات دینی شد.

خطیب جمعه خمین با تبریک روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: خداوند دستی را که برای امرارمعاش خانواده سخت و زمخت شد از آتش جهنم دور می‌کند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: جامعه کارگری به انقلاب اسلامی وفادار هستند و تقدیم هزاران شهید از این قشر به نظام اسلامی گویای این مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمزمه های جدایی بین امارات و عربستان گفت: شکایت عربستان از امارات به سازمان ملل درباره اختلاف مرزی نمونه این جدایی است.

خطیب جمعه خمین تصریح کرد: در عملیات وعده صادق دشمن صهیونیستی شکست خود را دریافت کرد و نکته اصلی در این عملیات ظهور اقتدار ایران در عرصه بین المللی و شکست هیمنه اسرائیل است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: در دنیای رسانه‌ای، ملت مظلوم فلسطین باوجود محرومیت‌های رسانه‌ای و فناوری افکار عمومی را به نفع خود برگرداند و در کشورهای اروپایی و آمریکا و به ویژه دانشگاه‌ها علیه رژیم صهیونیستی خروش کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha