۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85457344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بروجرد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85457344
مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بروجرد

بروجرد_ ایرنا_ بنا بر اعلام شهرداری بروجرد ، آتش سوزی یک منزل مسکونی در بروجرد با  اعزام نیروهایی از سه ایستگاه آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش ایرنا به نقل گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری بروجرد، شب گذشته حریق منزل مسکونی در خیابان فروردین صورت گرفت و باتوجه به حجم بالای آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آمد.

بنا بر این گزارش ، علت حادثه در دست برسی است.

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری بروجرد، یک مورد اطفاء حریق منزل مسکونی در شهرک نیاوران صورت گرفت که علت حادثه استفاده غیر اصولی از لوازم برقی بوده است.

بنا بر این گزارش نکات ایمنی استفاده از لوازم برقی مورد تاکید قرار گرفته است از جمله اینکه ، وسایل برقی را تنها به پریزهای برق سالم متصل کنید.

پریزهای برقی که فرسوده یا شل شده باشند می توانند خطر آفرین باشند و حتی باعث برق گرفتگی شوند. قبل از استفاده از هر پریز برقی، مطمئن شوید که سالم است و سپس با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

از دیگر توصیه های ایمنی مورد تاکید در این گزارش این است که؛ از وسایل برقی در محیط‌ های مرطوب استفاده نکنید تا از خطر برق گرفتگی و آتش‌سوزی در امان باشید. استفاده از وسایل برقی در حمام، آشپزخانه و هر مکان مرطوب دیگری، می‌تواند باعث مشکل بزرگی شود.

سرویس و بازبینی وسایل برقی یکی از موارد مهم است که اغلب آن را نادیده می گیرند. سرویس کردن وسایل برقی، طول عمر آن را افزایش می دهد و باعث بازدهی هرچه بهتر دستگاه می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha