۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85457368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه شهرهای استان تهران: عملیات وعده صادق اثبات قدرت و اراده ملت ایران بود

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته عملیات وعده صادق را ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی خواندند و گفتند: این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت ورامین گفت: عملیات وعده صادق ایران اسلامی، هیمنه پوشالی رژیم کودک کش اسرائیل را خود را قدرت نظامی منطقه نامیده بود در هم شکست.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به عملیات وعده صادق ایران اسلامی علیه رژیم جعلی اسرائیل اظهار داشت: اسرائیل همواره از سیستم سپر موشکی اسرائیل که از چند لایه گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان تشکیل شده به عنوان قدرت خود یاد می کرد ولی تمامی این لایه‌ها در عملیات وعده صادق فرو ریخت.

امامان جمعه شهرهای استان تهران: عملیات وعده صادق اثبات قدرت و اراده ملت ایران بود

وی اضافه کرد: در عملیات وعده صادق این که موشک‌ها به کجا اصابت کرده و چه میزان خسارت بر جا گذاشته مسائل فرعی است مهم این است که این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست.

محمودی گفت: سیستم دفاعی نفوذ ناپذیر رژیم غاصب اسرائیل و حمایت هم پیمانان این رژیم جعلی با موشک‌های جمهوری اسلامی در هم شکست و این موشک‌ها نه فقط اسرائیل، بلکه سیستم دفاعی آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و سایر قدرت‌ها را نیز فروریخت و بهترین پایگاه هوایی اسرائیل که از آنجا، کنسولگری مورد هدف قرار گرفته بود را هدف قرار داد.

این مسئول تاکید کرد: امروز فریاد دفاع از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا مانند تگزاس، هاروارد، میشیگان و کلمبیا به گوش می‌رسد و به گفته مجری یکی از شبکه های غربی، شعارهای آیت الله از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد.

عملیات وعده صادق نمایش قدرت و شهامت ملت ایران بود

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: فلسطین قلب تپنده جهان اسلام و معرکه حقیقی جنگ حق و باطل به ما می‌گوید که باید از مظلوم دفاع کرد.

امامان جمعه شهرهای استان تهران: عملیات وعده صادق اثبات قدرت و اراده ملت ایران بود

امام جمعه دماوند افزود: بارش پهپادها و موشک‌های ایرانی بر سر صهیونیست‌های کافر کودک کش پتک‌هایی بود که صدایش هنوز طنین انداز است و دردش تمام نخواهد شد.

وی افزود: موشک باران اسرائیل، به همه ملت‌ها و دولت‌ها جرات داد که به صهیونیست‌ها هم می‌شود سیلی سخت زد که سرخیش تا مدت‌ها بماند، این نمایش قدرت و جرات و شهامت ملت ایران بود.

فتاح دماوندی ادامه داد: رسانه‌ها و اصحاب قلم باید ماه‌ها و سال‌ها از تحقق وعده صادق رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا بگویند و بنویسند، این حماسه برای نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سیاسی ایران برگ زرین شد در دفتر تاریخ . صهیونیسم و امپریالیسم پایان خود را خواهند دید.

امام جمعه پردیس: قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی ثابت شد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: موضوع اصلی در قضایای اخیر تعداد موشک های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

امامان جمعه شهرهای استان تهران: عملیات وعده صادق اثبات قدرت و اراده ملت ایران بود

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به منویات رهبری، اظهار داشت: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد وهواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند درعقب‌راندن دشمن تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه امروزامپراطوری های دنیا درحال شکست خوردن است، توضیح داد: حضوررسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می خواهد روایت ها صورت نمی گیرد وحصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات یکصد هزار نفری در مسئله فلسطین درغرب به ویژه آمریکا به راه می افتد.

امام جمعه پردیس با اشاره به ضرورت مشارکت مردم درجهش تولید خاطر نشان کرد:تولید، حیثیت وشخصیت یک ملّت است ومشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کارگر همان بدنه تولید و نقش دهنده جهش تولید است

امام جمعه پاکدشت گفت: باید به جامعه کارگری بیشتر رسیدگی شود، کارگر همان بدنه تولید و نقش دهنده جهش تولید است.

امامان جمعه شهرهای استان تهران: عملیات وعده صادق اثبات قدرت و اراده ملت ایران بود

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل کارگران اظهار داشت: کارگران همان عنصر تلاشگر در بخش اقتصادی کشور هستند که صبح تاشب و بالعکس برای کسب معیشت و رزق حلال خانواده خود تلاش کرده و چرخه اقتصادی کشور به چرخش در می آورند.

وی در ادامه بیان داشت: جنگ ترکیبی امروز شامل بخش های مختلفی چون سیاسی و اقتصادی و غیره است که دشمنان با تحمیل کردن مسائل بسیار بر اقتصاد و معیشت و سفره مردم فشار وارد می کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: کارگر محور تحقق شعار سال است و مسئولان باید بیشتر وقت خود را برای رفع مشکلات کارگران صرف کنند.

امام جمعه ملارد : تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید باکیفیت است

حجت الاسلام خوبانی امام جمعه ملارد تنها راه نجات اقتصاد کشور را تولید باکیفیت و مهم ترین پیشرانه تولید را مشارکت واقعی مردن در تولید بیان کرد.

به گزارش ایرنا ، محمد خوبانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ملارد افزود نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری نوعی روایت سازی راهبردی است که باید حکمرانان جهت گیری های اقتصادی و سیاسی خود را بر آن متمرکز کنند .

وی گفت برای اینکه اقتصاد کشور شکوفا شود باید همه چرخ دنده های کوچک و بزرگ بکار بیافتد و همه تلاش کنند ، از زیرساخت ها ،ابتکارات مردمی ،قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و نیروهای جوان و متخصص استفاده شود.

خطیب نماز جمعه ملارد ادامه داد : در دولت سیزدهم از شرکت های دانش بنیان حمایت های خوبی شده و چنانچه این ظرفیت ها و ابزار به صورت مجموع مورد توجه قرار گیرد شاهد شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha