۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85457397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در راستای ترویج فرهنگ  ورزش است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه پیاده روی خانوادگی در تمامی شهرستان های استان مد نظر قرار گرفته است، گفت: برگزاری این همایش ها در راستای ترویج و تشویق آحاد مردم به ورزش کردن بویژه ورزش ساده ولی تاثیرگذار پیاده روی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز جمعه در مراسم پایانی این پیاده روی خانوادگی در شهرستان ابهر افزود: فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تاثیر مهمی در پیشگیری از بروز بیماری ها، عوارض و نهایت مرگ و میر ناشی از آنها داشته باشد.

جواد بازرگان افزود: بررسی متون و مقالات علمی در مورد ارتباط بیماری ها و فعالیت فیزیکی گویای این مطلب است که ورزش پیاده روی تاثیرات مفیدی در زمینه پیشگیری از بیماری های مزمن و غیرواگیر دارد.

این مسوول ادامه داد: یکی از شاخص های کشورهای توسعه یافته توجه به سلامت نیروی انسانی مستقر در جامعه است که این امر مستلزم توجه به ورزش به خصوص ورزش همگانی است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها پیاده روی خانوادگی ۲۸ اردیبهشت سال جاری نیز در طارم برگزار خواهد شد و این مهم در سایر شهرستانها متناسب با فراهم شدن شرایط انجام خواهد گرفت.

در پایان این همایش که با اجرای نمایش رزمی کاران رشته دفاع شخصی، کونگ فو همراه بود به قید قرعه سی دستگاه دوچرخه، هزینه کربلا و مشهد به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی ابهر گرامیداشت هفته سلامت و هفته فرهنگ‌پهلوانی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha