۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85457424
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کنکور در آستارا بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85457424
کنکور در آستارا بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: کنکور سراسری امسال در این شهرستان با شرکت ۲ هزار و ۶۲ نفر از واجدین شرایط در آرامش بدور از حاشیه برگزار شد.

محمدرضا شهاب زاده روز جمعه در حاشیه برگزاری کنکور سال ۱۴۰۳ در گفت گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: شرایط خوب و مطمئنی برای خانواده ها و داوطلبان ایجاد شد تا داوطلبان در آرامش در کنکور شرکت کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال های گذشته حاشیه هایی درست می شد،افزود: تمام اخبار و شواهد نشان می دهد امسال نسبت به سال های گذشته با تدابیری که اندیشیده شده شرایط خوبی در برگزاری این رقابت برقرار بوده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آستارا ادامه داد: در کنکور امسال ۲ هزار و ۶۲ نفر از واجدین شرایط در شهرستان آستارا شرکت کردند که در رشته تجربی شاهد استقبال بیشتری نسبت به سایر رشته ها بودیم.

شهاب زاده خاطرنشان کرد: کنکور امسال در روز پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت در رشته های انسانی، ریاضی، هنر و تجربی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد و با همکاری و همیاری دانش آموزان، والدین و مسئولان برگزاری هیچ مشکلی را شاهد نبودیم.

کنکور سراسری امسال در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود که در نوبت تیرماه نمرات سال دوازدهم دانش آموزان تاثیر ۵۰ درصدی در قبولی آنها دارد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha