سرمربی آلومینیوم: همه تلاشمان موفقیت در لیگ برتر است

اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اگرچه ما توانستیم پرسپولیس صاحب نام را شکست دهیم اما نباید این اتفاق را خیلی بزرگ جلوه دهیم و باید برای موفقیت در لیگ برتر تلاش کنیم.

گزارش خبرنگار ایرنا، سید«مجتبی حسینی » شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم پرسپولیس در اراک افزود: بازی خوب و جذابی انجام شد چیزی که ما را خوشحال کرد شکل بازی بود که شکیل و زیبا انجام شد و اعضای تیم تلاش کردند فوتبال خوبی ارائه کند.

وی بیان کرد: اگر چه تیم ما در ۲ بازی گذشته خود موفقیتی کسب نکرد اما اعتقاد داشتم که یک روزی این ناکامی‌ها به پایان می رسد و که امروز این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان توانستند خیلی مسلط در وقت اضافه بازی را برگردانند و تعویض‌هایی که در بازی انجام شد، اثرگذار بود.

حسینی افزود: اما بچه‌ها باید بدانند مسأله ما لیگ است نه حذف شدن یک تیم و اتفاق خاصی نیفتاده و اتفاق خاص آن است که تیم ما خوب بازی می‌کند و هواداران تیم آلومینیوم خوشحال هستند.

وی بیان کرد: این مهم است که هواداران ما را در روزهای سخت تنها نگذاشتند و این برد را به مردم و کارگران کارخانه آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در نیم فصل دوم در وقت اضافه گل خورد امروز کار خوب جواب داد و امیدوارم این بازی یک شروع باشد برای تیم اراک تا هم بتواند خوب بازی کند و هم خوب بتواند نتیجه بگیرد.

حسینی افزود: بچه های ما فقط باید بدانند و به این بلوغ برسند که تیم به یک هشتم رفته و همه تلاش باید برای گرفتن نتیجه خوب باشد.

وی بیان کرد: هواداران توانستند انرژی خوبی به تیم القا کنند و هر تیمی در شهرستان ها طرفداران خود را دارند اما جو استادیوم اراک خوب بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در جواب سوال، عدم حضور بانوان در ورزشگاه اراک گفت: باید بتوانیم مقررات را رعایت کنیم کسی نباید وارد حاشیه شود تا هم بانوان و هم مردان از برگزاری فوتبال لذت ببرند.

حسینی افزود: هر بازی شرایط خود را دارد و مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است.

وی درباره بازی شروین بزرگ نیز گفت: شروین در بازی تعیین کننده بود قبلاً هم سابقه بازی داشت و از

انتقادات ناامید و دلخور نشد و همیشه بدون حاشیه بود و مزد تمرین های خود را در این رقابت گرفت.

وی درباره استفاده سرمربی خارجی در برخی از تیمها گفت: این تابو باید شکسته شود و باید عملکرد خوبی ارایه کرد.

حسینی افزود: باید قدر اعضای تیم را دانست و با عملکرد خوب تابو استفاده از سرمربی خارجی را شکست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha