۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۳۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85457795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶:۳۹
کد خبر: 85457795
شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری

تهران-ایرنا-منابع خبری بامداد شنبه از ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داده و اعلام کردند که دو جوان دیگر فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «وفا» فلسطین، این دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در غرب «جنین» در کرانه باختری رود اردن شهید شدند.

در این حمله که در اطراف ایست و بازرسی نظامی «سالم» صورت گرفته، دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

این جنایت تنها ساعاتی پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه صورت می گیرد که در جریان آن ۵ تن شهید و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

در این حمله منزلی در محله موسوم به «محله عربستانی ها» در غرب رفح هدف قرار گرفته شد.

در میان شهدای این حمله، نام دو کودک نیز دیده می شود.

در جنایت دیگری نیز، جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل خانواده برهوم را نیز در اردوگاه «یبنا» در رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

این درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز جمعه و پیش از این جنایت ها، آمار شهدا و مجروحان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پنج مورد جنایت طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ شهروند فلسطینی را شهید و ۷۵ نفر دیگر را زخمی کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود که تعدادی از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی همچنان زیر آوار و در جاده ها هستند و آمبولانس ها و کارکنان جمعیت هلال احمر فلسطین نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha