۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85458163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان اجرا شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در مناطق و شهرستان‌های استان خبر داد.

طیب جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین(ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده ای پولادین خود در حرکت چرخ های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می دارند و عاشقانه تلاش می کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می شود که امیدواریم با برنامه های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده‌ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha