۳ مدال طلا، نقره و برنز نمایندگان ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

تهران- ایرنا- ملی‌پوشان تیراندازی جانبازان و توان‌یابان در جام جهانی کره‌جنوبی موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش ایرنا، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان امروز (شنبه) در جام جهانی کره‌جنوبی و در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز طلا گرفت؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت‌آف با ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

همچنین محمدرضا میرشفیعی نیز در ماده تپانچه بادی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب ۲۳۴.۸ امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره‌جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان نیز موفق به کسب مدال نقره شده بود.

جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha