انهدام باند مسلح قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان کرمان

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر از کشف بیش ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش در عملیات ضربتی ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم در شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پلیس، سرهنگ علی پورنخعی اظهار داشت: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی، اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی، ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار متهم و سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا اضافه کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، ۲ خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

سرهنگ پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha