حکیمی: دورتموند را یک هفته مرور کردیم/ در پاریس باید جبران کنیم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن گفت: می‌دانستیم در بازی با دورتموند به دنبال چه هستیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی بهره ببریم و باید در بازی برگشت جبران کنیم.

به گزارش ایرنا، اشرف حکیمی بعد از شکست تیمش در دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بازی سختی بود و در نیمه دوم نتوانستیم از فرصت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم. ما در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که توپ‌های ما وارد دروازه نشد و در نهایت هم بازی رفت را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که آنها قرار است چه کاری انجام دهند و به دنبال استفاده از توپ‌های بلند هستند. در تمام طول این هفته آن را بارها تکرار کرده بودیم و انریکه روی آن خیلی صحبت کرد.

این بازیکن مراکشی با اشاره به اینکه از نتیجه به دست آمده ناراحت است، گفت: هنوز چیزی تمام نشده و منتظر بازی برگشت هستیم. ما باید در دیدار سرنوشت‌ساز در پاریس و در برابر هواداران خود به میدان برویم و باید این نتیجه را در خانه جبران کنیم.

بازی برگشت دو تیم سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۳۰ در پاریس برگزار خواهد شد. رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha