۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85467811
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از ۴۰۰ معلم عالیشهر بوشهر

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
کد خبر: 85467811
تجلیل از ۴۰۰ معلم عالیشهر بوشهر

بوشهر- ایرنا- آیین تجلیل از ۴۰۰ معلم شهر جدید عالیشهر شهرستان بوشهر با حضور مدیران استانی و شهرستانی انجام شد.

به گزارش ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر روز دوشنبه در این آئین اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری به نگرش بعضی‌ها که دستگاه تعلیم و تربیت را مصرفی می‌دانند، خط بطلان قرمز کشید و فرمودند که دستگاه تعلیم و تربیت تولیدی است که کار آن تولید نیروی انسانی برای جامعه است.

علی موحدی افزود: نظام تعلیم و تربیت پای کار نظام است و همه نیز باید پای کار معلم باشند که اگر سایه معلم بلند باشد همه در سایه آن آسایش خواهند یافت

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال شاهد حمایت‌های ویژه استاندار از آموزش و پرورش استان هستیم به گونه ای که به منظور پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات معلمان و مدارس، امسال را در کنار شعار سال، به نام آموزش و پرورش در استان نام‌گذاری کرده است.

مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش، ۲۵ هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است.

موحدی با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش، گفت: رتبه‌بندی ۱۵ هزار و ۵۰۰ معلم، نوسازی ناوگان خودرویی، ایجاد خوابگاه دانش‌آموزی، توسعه زیرساخت فضاهای ورزشی و توزیع اقلام تجهیزات آموزشی مدارس به خوبی در این دولت انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر عنوان کرد: امسال تحول مهم و شگرف در عرصه مختلف آموزش و پرورش از جمله استخدام معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد می‌شود.

موحدی مأموریت آموزش و پرورش را تکریم و تعظیم معلم دانست و گفت: کسب رتبه‌های آموزش و پرورش استان مرهون زحمات معلمان است .

وی ادامه داد: رتبه‌های ۲ و سه رقمی کنکور و مدال‌های المپیاد، رتبه ششم در بین ۳۲ استان و هر پیشرفت و دستاوردی که در نظام تعلیم و تربیت صورت می‌پذیرد همه مدیون زحمات مرهون معلمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha